Mikulášský den

06.12.2012 13:11

Ve škole nás 5. prosince navštívil Mikuláš. My sami jsme se oblekli za andílky a čerty. Fotky najdete (později) ve fotogalerii. A co si o tomto dnu myslí žáci naší třídy?

Dnes byl u nás ve škole Mikuláš s čerty a anděly. Moc se mi to líbilo. Hlavně že jsem dostala od andělů perníček sladký a povidlový. Na to jsem se hlavně těšila. A pak se mi líbilo, že čert byl krásně špinavý. Moc dětí se u nás ve škole bálo, ale každý ví, že čerti jen chodí pro zlobivé děti, třeba jako su já. Dnes to bylo dobrý. A hlavně ty perníky.                                                (Nikolka)

Přišli k nám čerti, Mikuláš a anděli.. Všichni čerti mě pomalovali. Já jsem na ně vyplázla jazyk. A chtěli Ríšu dát do pytle, ale Ríša začal čerty kopat, že ho nemohli dát do pytle. Pak Ríšu sundali dolů a pak odešli k třeťákům. A když tam byli, slyšeli jsme, jak tam někdo křičel a všichni se smáli.    (Aneta P.)